Wednesday, August 20, 2008

Puolipilvistä, kestokuuroa, päivän pilkahduksia ja muita kuulumisia

Olen kai niin tottunut tiheään päivitystahtiini, että pakko tehdä tällainen turhanpuoleinen postaus vain moikkaus-tyyliin, sillä en usko et mulla on juuri nyt mitään niin kutsuttua asiaa. :--D

Viikon sisään jokainen päivä on ollut älyttömän täynnä sitä syönliikaasyönliikaa LIIKAA! ahdistusta. Samaan aikaan kaikkialta tulee toitotusta, että pitäisi syödä enemmän. Jopa itse kotan sallia sitä 'vähän enemmän' jotta tulisi monipuolisuutta, ravintoaineita ja lisää fyysistä energiaa, mutta ahdistun, kaon ja syön uudelleen liikaa. En kiltisti x kcal määrää nosta saldoani proteiinilla tai hyvillä rasvoilla tai täysjyväviljalla tai nautintopalasella vaan syön liikaa. Otan luvatta ja ahneutta ja saastaisuuttani liikaa. Tekisi mieli lyödä kaikkia painostani urputtajia, sillä samaa pahaa oloa tässä on vuodet kärsitty ja nyt saadessani pienennettyä maallista itsevihaani niin ollaan "gosh, huolissaan". Varsinkin koska syön liikaa ja hah, ei tässä pieniä olla.

Mutta onko tuo varsinaisesti mitään uutta elämääni? Joka ilta maatessani vain tunnun leviäväni ja vihaan itseäni, besides that I'm just grrreat. Koska uudet lääkkeet auttavat nukkumaan!! Voin nukkua! Kokonaisia öitä, nukkua lisää halutessani, torkahtaa ilokseni, herätä kun huvittaa ja se on ihanaa! Yleinen vireystilani ja mielialanikin siis on saanut kovan kohotuksen, vaikka plösöilenkin päivästä toiseen (psst, ja ihan salaa, salaa, kuiskaan koska se ei voi pitää paikkaansa: painoni on kai. ehkä. ihan vähän laskenut?). Olen siis jaksanut enemmän arkiaskareitani, puuhaillut ylimääräistä, turhautunut taiteellista pakkiani, syönyt taas överimääriä Läkeroleja (hups), mutta ollut astetta taas enemmän sivun päivieni kuluessa. Siis sateenkaari, mutta puolisateenkaari. ;-) Pitää olla vähän tyytyväinen vaikka joka päivä sataisikin rankasti ja yöllä olisi sukat märät.

Olen nähnyt tosi paljon unia dinosauruksista. @__@

7 comments:

  1. vaikka kirjotatkin silleen aika 'ei-niin-mukavista-ja-iloisista asioista' yleensä, tekstis on aina jotenkin hauskaa tai jotain. yksinkertaisesti mukavaa luettavaa. :)

    -lacrymosa

    ReplyDelete
  2. Jos joku täällä leviää niin minä ja valtava maha. Älä ole huolissasi, voit aina ajatella että täällä on ainakin joku joka on sinua tuhat kiloa isompi.

    ReplyDelete
  3. Yksinkertaisesti mun ei vaan tee mieli ees syödä enempää. Eikä nälkä välttämättä aina vaivaa.

    Syöminen vaivais vielä enemmän.. :/

    En ees juo hirveesti, vaikka pitäis .. joinakin päivinä reilusti alle 1litran ;s nyt oon kyl vähä parantanu, ja juon enemmän vettä. Enhän mä muuta juokkaan.

    voimia<3

    ReplyDelete
  4. Uusi bloggaaja esittäyttyy!

    Halusin vaan tiedustella, että haittaako kun linkitin blogisi omani sivulle?

    Alusta asti olen tekstejäsi seuraillut ja tämä blogi on <3!

    ReplyDelete
  5. joops mä tiiän et ei saa välittää tyhmeliinianonyymeistä mut jotenki ne välillä iskee ja syvälle..

    (ja hei pssst takaisin, oon vaaauu ihan otettu että mulla on salainen ihastus :--D terkkuja vaan sinnekkin päin että tulee kyllä refreshailtua omaa sivuasikin päivittäin aika ahkeraan ^______^ )

    ReplyDelete
  6. kuppi kahvia listalle lisätty täten on! :D

    ReplyDelete
  7. Jepjep, älä välitä anonyymeistä!!!

    ReplyDelete

HUOM ole kiltti ja käytä jotain nimimerkkiä anonymous-sijasta, että eri vastaajat erottuisivat. Vastaan kommentteihin tähän samaan boksiin. :) Ethän kommentoi vain mainostaaksesi omaa saittiasi. Kiits. Nyt haluan kuulla jokaisen ajatuksesi, hyvät ja pahat. Avautuminen on sallittua, ellei jopa suotavaa ♥