Wednesday, February 18, 2009

Jos hyppään niin ottaako kukaan kiinni?

Tänään ollut vain laimeeta ahdistusta. Olen ollut tappoväsynyt ja ajatus on käynyt kuin lobotomian saaneella kampelalla. @__@ Masennus on ehkä the word kun yleinen välinpitämättömyys iskee kaikkeen ja iltapäivät kuluvat kelloa katsoessa. Tik tok, teeskentelen muka aikovani tehdä jotain, mutta aika menee venaillessa koska syödään/ei syödä ja koska voi nukkua/ei nukkua. Olen tosi mauton ja en tunne itseäni viehättäväksi niin miltään osalta.. silti syön huikeasti. Helvetin sika!

Näin tänään erästä osastolta päässyttä ystävääni, kiertelimme Foorumia, vaihdoimme kuulumisia ja koomasimme. Hävetti hirveästi kun pelkäsin loukkaavani tätä omalla alhaisella mieliallani ja ruokahankaluuksillani, jollaisista hän oli parhaansa mukaan taistellut irti. En vain millään raaskinut maksaa maltaita lounassalaatista, jota voisin vääntää kotonakin, joten tyydyin lipittämään Cafe Javan jumalaista talon kahvia. Ja kyllä hän ymmärsi, ilman selittelyitäkin. Silti tuntuu pahalta, imen toisten ihmisten energiaa alaspäin omalla käytökselläni ja satutan tahtomattani. Äiti ei puhelimessa jaksa enää edes hetkeäkään jos edes lipsautan voinnistani.

Tämän takia olisin tahtonut ehkä taas hetkeksi osastolle.. Iltaisin väsyneenä ja bentsoja naukkailleena haluaisin vain päästää irti, hypätä ja heittäytyä jonkun toisen siipien suojiin. Että multa otettaisiin edes hetkeksi kontrollipakkoni pois, liimattaisi sirpaleet yhteen ja haavat voideltaisiin. Mutta kun en syvimmiltäni vain pysty. En halua. Ei ei ei, en voi ottaa mitään positiivista vastaan, en huoletta hyppiä jäätelöhyllylle ja niellä maailman murheet sokerihumalalla alas. Koska mua on liikaa tälle maailmalle. Taakkaa.

11 comments:

  1. hitto et rakastan sun kirjotustyyliä <3___<3

    ReplyDelete
  2. Minä ottaisin kiinni, koska elämällä teet itsestäni selviytyjän, voittajan<3

    ReplyDelete
  3. Hei. Tulisitko minun, Saran (peilin henkäys) ja ehkä Saanan (Vesivärejä pilvettömälle taivaalle, en ole vielä kysynyt siltä tuleeko se) kanssa keskustaan lauantaina? Mulla ei ole enää sun numeroa enkä pääse tämän jälkeen enää koneelle, jotenkun en tiedä onko sulla mun numeroa niin ole hyvä. 0409124396. Toivottavasti kukaan pedofiili ei lue sun kommentteja. >O

    ReplyDelete
  4. Sulla on paras blogi ikinä. Kirjoitat niin kielikuvallisesti, ja sun blogin ulkoasut on aina mahtavia!

    Olet mahtava. Toivon todella, että parantuisit tästä paskasta syömishäiriöstä. Sä ansaitset sen.

    TSEMPPIÄ!

    ReplyDelete
  5. Joo palailtu on kun ei bloggaamisesta pystynyt olemaan erossa. Itsekin blogiasi seuraillut yhä tiiviiseen tahtiin :)

    Mukavia talvi/kevätpäiviä sulle!
    -Illuusia

    ReplyDelete
  6. Et olisi saanut lähteä sieltä neloselta... Hakkaat päätäsi seinään. Soisit sen korjattavan ennen kuin on liian myöhäistä.
    Toivottavasti tuoksut vielä hyvältä.

    ReplyDelete
  7. Kiitos paljon. Uteliaisuus heräsi, kerro nyt ihmeessä minkälaista unta. :D

    Mä lupaan yrittää ottaa kiinni. Tai ainakin pehmustaa laskeutumista hyppäämällä alle. <3

    ReplyDelete
  8. Vielä tosta sun toiveesta päästä yleipsykiatriselle osastolle.. Mä en usko että se oikein ratkaisisi yhtään mitään/pelastaisi sua tästä pahanolon paskasta, koska niin kuin kaikki tiedämme, ihminen on psyko-fyysis-sosiaalinen otus ja blaablaablaa, etkä sä vaan voi saada sitä psyykettä kuntoon jos fysiikka on perseellään.
    Ei se vaan mee niin.
    <3

    ReplyDelete
  9. Hah. :D Jotenkin hankala kuvitella meitsiä saarnaamassa politiikkaa. Yleensä en puhu siitä aiheesta kun yllytettäessä (kirjallisesti avautuminen onkin sitten ihan eri asia). Mun yh-nro on aina vähän hiinä ja hiinä, kun kaikki maikat ei ihan tykkää mun poliittisista kannanotoista...

    Toi sushirafla pitääkin tsekata. Ja ah - ne kengät. <3 Kaikki mun kengät on vissiin ostettu Tallinnasta. :D

    <3

    ReplyDelete
  10. Kiitos sanoistasi. Mä en oikeasti tarvitsisi niitä herkkuja. Mä en ole pieni vaan ihan bmi-luokituksen mukaan normaalipainoinen (eli läski)

    ReplyDelete
  11. no mähän rakastan omenaa, punaisia omenoita. joka päivä söin omenaa nyt mun maha sanoi stopin kaikelle kovalle..omena,päärynä,porkkana on kiellettyjä nyt..en tiedä miten pitkään.

    ReplyDelete

HUOM ole kiltti ja käytä jotain nimimerkkiä anonymous-sijasta, että eri vastaajat erottuisivat. Vastaan kommentteihin tähän samaan boksiin. :) Ethän kommentoi vain mainostaaksesi omaa saittiasi. Kiits. Nyt haluan kuulla jokaisen ajatuksesi, hyvät ja pahat. Avautuminen on sallittua, ellei jopa suotavaa ♥