Saturday, May 02, 2009

"Ei" laihoille lohduille!

Olen ahdistellut kuvottavaa ja lihavaa ulkomuotoani, että hyvä jos en aiheuta maanjäristyksiä ja hyökyaaltoja kun löllyn paikasta toiseen läskimahani, ihra-allieni, jättiperseeni, patukkasäärteni ja norsureisieni kanssa. Liikaa, hyi vittu.

Lihava lihava lihava - minä!

Makuunissa oli läpykkä jota en halunnut uskoa: suosikki markettijäätelöäni saisi tulevaisuudessa vain sieltä(?). Näköjään kohtalokin vihjaa kuinka erottaa ahneet näppini pitäisi erottaa rakastamieni ylipainoisten hippien purkitetusta kalorisynnistä! :< Itkuviilangst.

Ostin siis läskiksi lohduksi kaupasta tokavikan paketin rakastamaani Ben&Jerry'sin Bohemian Raspberryä. Aah namnam~ Kannattaa seurata esimerkkiäni ja ratkaista asiat jäätelöitse, puspus. <3 <3

Mmmm, kuinka vihaankaan tätä liikaa, läskiä itseäni. ^__^

15 comments:

  1. Voi tyttö hyvä, mikä saisi sut näkemään itsesi sellaisena mitä oikeasti olet? Kehonkuvasi on niin vääristynyt ettei mitään rajaa, ihan pahaa tekee. ;( Voimia.

    ReplyDelete
  2. Minunkin lempparimaku on tuo Bohemian Rhapsody ja sitten heti tokana tulee tuo NY Super Fudge Chunk. Namanm.

    Mietin et josko tuota uutuus makua Chocolate Macadamiaa ilmestyisi mun lähikauppoihin.. Vaikuttaa hyvältä:D

    ReplyDelete
  3. Sanon samaa kuin anonyymi.

    ReplyDelete
  4. Oikeasti läskit ihmiset loukkaantuvat, kun hyvin laiha tyttö läskittelee itseään.
    Jos olet läski, ovatko ne ylipainoiset jäävuoria?

    ReplyDelete
  5. ^ Näemmä ylemmällä kommentoijalla ei oo minkäänlaista käsitystä siitä, miten sairas mieli toimii. Siinä, kun näkee ittensä valtavana, etova kasana läskiä ei oo mitään tekemistä sen kanssa, mitä ajattelis ylipainoisista. Kun totuus on, ettei niitä ajattele. Se inho ja viha kohdistuu tasan itseen. Ei voisi paskaakaan kiinnostaa mitä muut painaa.

    ReplyDelete
  6. Mäkin luulin aiemmin että on noin niinku anonyymi luulee... Mut ei se niin mee ainakaan mulla. Nään muut ihan normaalilla näöllä ja pidän suurinta osaa ihmisistä kauniina luomuksina vaik ne ois sit minkä painosia.

    ReplyDelete
  7. tälleen iha random mut onko tällä tytöllä sun muokkaama kuva boksissaan? ->

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=antenna

    ReplyDelete
  8. Kiitos jälleen kommenteistanne.. oikeasti, nämä merkitsee mulle tosi paljon. Ja oikeasti olen pahoillani jos loukkaan jotakuta - se ei ole tarkoitukseni kun en arvota toisia ihmisiä heidän painonsa mukaan. Mutta en myöskään näe väärää läskittelyssäni, sillä en ole hyvin laiha. Minulla on siihen aihetta, oikeasti lupa. Älkää repikö virheellistä kuvaa koostani, sillä musta ei ole mitään tuoretta ja paljastavaa kuvaa netissä. Ja todellakin tiedänhän mä itse parhaiten miten suunnaton olen. .__.

    Tulipa ainakin syötyä jäätelöä tälle Vapulle!

    Ja vikalle anonyymille: vissiin on editoimani, mutta olen tottunut sattumiin kun tosi monissa blogeissa ylipäätään pyörii käyttämäni kuvat. (tylsää)

    ReplyDelete
  9. Mitäs tähän nyt voisi sanoa... Läskeys on loppujen lopuksi pään sisällä, tai ainakin se, jaksaako siitä koko ajan angstata. En ole ehkä paras puhumaan, mutta kannattaa oikeasti kehittää jotain muuta tekemistä kuin läskireisien kauhistelu -__-;;;

    ReplyDelete
  10. Hahaa, olen yleensä ostanut Ben&Jerry'sini läheisimmästä makuunista ja eräänä päivänä huomasin, että B&J:n "Vuoden myymälä"-kunniakirja oli eksynyt kyseiseen makuuniin. Nauratti ja kauhistutti samaan aikaan, olin varma että se oli palkittu ainoastaan "valtavan" jätskin- ja varsinkin B&J:n - kulutukseni takia <:

    voimia voimia, en oikeen muuta voi toivottaa <3

    ReplyDelete
  11. paljon..hyvin paljon.
    En ole varma tiedänkö kuka olet galleriassa..ehkä tiedän :D

    ReplyDelete
  12. Joku kopioi kaikkien muiden blogikirjoituksia omaan blogiinsa, ja näköjään myös siun. Kannattaa klikata siitä ilmoita/raportoi napista ja valittaa.. eli tässä
    http://tinymiss.pointblog.fi/En-poistuisi-kampaltani-ikina.html#

    ReplyDelete
  13. Olen lukenut blogiasi jo kauan, ja olet ihan paras kirjoittamaan :). Nähtävästi joku muukin tykkää jäätelöstä, itse syön nykyään sitä joka päivä ja paljon >__<. Tsemppiä ja voimia sulle <3

    ReplyDelete
  14. Mä luulen (ja oon aika satavarma) että näin sut eilen Kampissa. Jos oon oikeessa niin voisin vaik myydä sieluni siitä että näyttäisin sinulta. Sä olet ihan oikeasti kaunis (ja vaikket olisikaan ollut sinä, niin oot kyllä siltikin kaunis, ainaski kuvien perusteella).

    ReplyDelete
  15. Mua harmittaa ja suruttaa kun oon poistanut blogin, mutta onneksi voin kirjoittaa kommentteja vaikka en olekaan rekisteröitynyt enää. Toivottavasti sulla menee hyvin. Mulla menee ihan OK, haluan parantua edelleenkin ja nion myös aion tehdä. Tai ainakin yrittää ja yrittää!

    Kesäisiä haleja!

    ♥:lla SmilingGirl (Daydream)

    ReplyDelete

HUOM ole kiltti ja käytä jotain nimimerkkiä anonymous-sijasta, että eri vastaajat erottuisivat. Vastaan kommentteihin tähän samaan boksiin. :) Ethän kommentoi vain mainostaaksesi omaa saittiasi. Kiits. Nyt haluan kuulla jokaisen ajatuksesi, hyvät ja pahat. Avautuminen on sallittua, ellei jopa suotavaa ♥