Thursday, September 24, 2009

Huoh. Tai.... oh wow.

Omg olen yhä hereillä. Ehkä kämppiksen piffaama läjä kofeiinitabuja sittenkin teki tehtävänsä? Ensinnäkin, anteeksi etten ole kirjoitellut mitään. Mieleni tekisi, mutta entryt tuntuvat vajailta jos niissä ei ole kuvia. Ja kuvien suhteen nyt ei ole mikään inspannut, kelvannut, blääblää. Lisäksi minua kiusaa ajatus kun Poikkis lukee blogiani: "Tietääkseen mitä oikeasti ajattelen. Jos näin en halua niin miksi pitää kirjoittaa julkisesti?" Ei tjaaa pah.. Jos en ole valheellinen parisuhteessa niin toivoisin saavani pitää jonkun vapaan luukun purkaa tunteita, ehkä löytää toisia samoissa ajatuksissa, ilman fiilistä että joku hengittelee niskaan. Mene muru jooko pois! Sillä kirjoitettu tekstihän ei ikinä ole automaattisesti sama kuin minä ihmisenä, plus, tiletys ja angsti-avautuminen voi aina johtaa IRL väärinkäsityksiin yms yms. Huoh. En silti jaksaisi luoda uutta osoitetta tms., sillä tampiokin löytäisi sen Internetsistä.

Väsymys on vaivannut lähipäivinä: jaksan yleensä yhden askareen/ohjelman/tapaamisen per päivä. Iltaisin olen yleensä halunnut vain romahtaa kissat kainalossa lautasen ja töllön ääreen lepäämään. Pari pientä blogitekstiä olen jaksanu aloitella, mutta itsekriittisyys löpinöistäni ja visuuaalinen puutos on estänyt postittamista. Netin sijasta kalenteri on ollut paras kaverini, ilman sitä päivistäni parina viikkona ei olisi tullut mitään. Sentään olen ollut semi-reipas ja saanut vedettyä itseni puuhaamaan päivittäin edes jotain pikkuruista. ♥

Pari takapakkia tuli pikkuduunin peruuntumisen ja lyhyen vilustumisen muodossa, mutta viis niistä: en muuta. Peruuntumisesta ei seurannut muita ongelmia kuin oma mielipahani ja haaveitten hajoaminen omasta yksiöstä ja ympäristön vaihdoksesta.. Mutta. Vihdoin! Eräs väsytylsäpäivä postilaatikkoon tipahti kirjekuori, joka oli jotain liian hyvää ollakseen totta. Vastaus päiviksellä tehdystä terapiatukihakemuksesta kaupungille tms. Sain maksusitoumuksen! Hakemukseni psykoterapiaan hyväksyttiin! Hälläväliä ettei kotikunnan vaihdos tule tämän takia kysymykseen, sillä tätä kustannusta olen ekaa kertaa lähtenyt kinuamaan.. öö.. 2007? Kämppiä tulee ja menee, mutta maksusitoumuksia ei! Adsfdgfsdg!!! Oh wow! Olen tästä niin iloinen.

Menin siis tänään ensimmäiselle terapiahetkelleni. Oh wow. Samalle '07 keväällä tutustumalleni ihanalle Täti Terapialle. Ehkä nyt.. on hetkeksi taas pientä toivonaihetta tai jotain. Edes jotain. ♥

13 comments:

  1. Hei olen kauhea kun jankkailen että millainen lääkitys sinulla on, mutta kun minulla on ollut näitä vaihdoksia nyt kun lääkäritkin käskivät itse hieman pohtia? ;___;

    olisin iki-onnillenen jos voisit esim laittaa minulle sähköstia (annukka_venalainen@hotmail.com) tai sanoa esim. galleriassa (sama nikki) kun helpottaisi paljo ajatuksia että pääsisin miettimään vähän miten kelläkin mikäkin lääke toimii.


    ei miulla muuta, anteeks ja voimia Faffeinille" :>

    ReplyDelete
  2. ja ei oo totta et typosin just nimes ja sit möhlin vielä sen anteeksipyytökommentinkin kanssa ;___; ääääh :D

    ReplyDelete
  3. Oi voii! Onnea kaksin käsin maksusitomuksesta. <3

    ReplyDelete
  4. Juu onnea maksusitoomuksesta, sitähän ei syömishäiriön akuutissa vaiheessa ymmärrettävistä syistä myönnetä, joten nyt on isot askeleet otettu KELAnkin silmissä :> (kuten politätini käyttää ilmausta "syömishäiriö on kuin punainen vaate KELA:lle, iso EI")
    Toivottavasti saat siitä paljon irti.

    ReplyDelete
  5. Onnea maksusitoomuksesta !

    Yksi askare päivässä ja joskus sekin tuntuu liialta.

    ReplyDelete
  6. Kiitos kiitos kaikille ♥

    Languir: Ööp, sori, mutten lähetä sähköpostia yms. koska jotain pientä anonyymiyttä tykkäisin säilytellä. ^_^; Mutta voin vastata tähän että mullakin on ollut useampia lääkityksiä, ihmisillä eri elämäntilanteilla/OIREILLA, vaikuttaa eri mömmöt. Aivokemioitaha ne napit ohjailee. ;>

    Mulla löytyy masennuslääkitys (toinen käyttämäni), ahdistuslääkitys (vähän aikaa sitten aloitettu), unilääkitys (olen kokeillut ehkää... 4 eri? En muista. Mut nukahtamislääkkeistä hormoneihin ja unilääkkeisiin ja jotain samaa töhnää olen vetänyt miljoonalla eri annostusvaihtoehdolla), sekä tarpeeseen rauhottava (toinen kokeilemani). Ettääp, sanoisin Wikipedian tai netin Terveyskirjaston olevan sulle viisaampi apu, en minä. :D

    ReplyDelete
  7. Toivottavasti Täti Terapialla on sulle joitakin vastauksenorastuksia omia ajatuksia selvitellessä.

    Onnea jatkoon, onnea kaikkeen. Sua seuraillen.

    ReplyDelete
  8. onnea maksusitoumuksesta!! hurjan hienoa <3

    minä pääsin netissä käymään. olen osastolla ollut koko ajan vain tiiviimmässä hoidossa. ei lomia, ei lupaa kävellä yksin ulkona. en uskalla. kone minulle tuotiin viikonlopuksi tänne, huomenna tästäkin pitää jo luopua. olo on kamala.

    anteeksi pieni vuodatus. oot ajatuksissa tyttö.

    jatkan puolikuolleena raatona makaamista sängynpohjalla, kuunnellen surullista musiikkia. angst!

    pidä sinä huolta itsestäsi <3

    ReplyDelete
  9. http://www.kampanjasivu.fi/lakerol/filmtown/

    :)

    ReplyDelete
  10. Jau, oon huomannut kanssa saman ton musiikkimaun kanssa :> mulla oli alkuun hirveä kompleksi sen kanssa, kun tuntui ettei kukaan edes ollut kuullut esmes arctic monkeysista, mut sittemmin oon huomannut että nimenomaan hienot ihmiset tietää ja tykkää siitä. banskut sille!

    ReplyDelete
  11. Onnea päätöksestä! Jos haluat tai joku teistä haluaa lukea blogiani. Niin annan profiilissani ohjeet salasanan hankintaan.
    Kirjoitan rajatilahäiriöstä ja masennuksestani. Pakko kirjottaa suojatusti, mutta nyt kaipailen uusia blogi tuttuja ja kommentoijia.
    Tervetuloa blogiini!

    ReplyDelete

HUOM ole kiltti ja käytä jotain nimimerkkiä anonymous-sijasta, että eri vastaajat erottuisivat. Vastaan kommentteihin tähän samaan boksiin. :) Ethän kommentoi vain mainostaaksesi omaa saittiasi. Kiits. Nyt haluan kuulla jokaisen ajatuksesi, hyvät ja pahat. Avautuminen on sallittua, ellei jopa suotavaa ♥