Tuesday, September 20, 2011

I could watch you for a lifetime


5 comments:

  1. Voimia ihan hirmuisesti! <3 Muuta ei kai osaa edes sanoa.

    ReplyDelete
  2. You're my favourite blogger.

    ReplyDelete
  3. kaunis piirros, vaikkakin surullinen. niin kuin sinäkin.

    ReplyDelete
  4. Kerran on itselläkin sydän särkynyt niin että tuntui oikein fyysistä kipua; ei ole pahempaa. Pura fiiliksiä ulos millä vaan paitsi itsesi vahingoittamisella! Itke, huuda, mitä vain, vähitellen se ei satu niin paljon. Halauksia satatuhatta♥

    ReplyDelete
  5. Voi miten hyvin piirrätkään..! Mä olen pahoillani tilanteestasi, ja tää nyt on vaan mun mielipide mutta.. tää kuva tuo esiin jotenkin jotakin ristiriitasta. Mä näen tuskan, pettymyksen kenties epätoivon, väsymyksenkin. Mutta uskaltaisin sanoa, ettei tässä kaikki ole vain sitä. Mä näen tuossa kuvassa muutakin, jotain kaunista ja omaperäistä, _toivoa_. No jokatapauksessa, se on kaunis kuva, vaikkakin tosi surullinen..
    Ja anteeksi jos mä olen epäselvä, tekotaiteellinen tai yritän olla jotain, kunhan kerroin mielipiteeni (: haleja ♥

    ReplyDelete

HUOM ole kiltti ja käytä jotain nimimerkkiä anonymous-sijasta, että eri vastaajat erottuisivat. Vastaan kommentteihin tähän samaan boksiin. :) Ethän kommentoi vain mainostaaksesi omaa saittiasi. Kiits. Nyt haluan kuulla jokaisen ajatuksesi, hyvät ja pahat. Avautuminen on sallittua, ellei jopa suotavaa ♥