Wednesday, December 26, 2012

Balancing acts

Joku ehti jo kysyä missä olen ollut, kiitos huomaavaisuudesta.♥ Ihmettelin hetken kunnes huomasin kirjoittaneeni pari kolme tekstiä, mutta en kehdannut julkaista. Hetkittäin innostun purkamaan passiivi-agressioitani ja viljelemään kuihtuneen kuivaa huumoriani, mutta menen lukkoon kun pitäisi puhua Minun Asioista. Nykyään näteillä naamoilla varustettuja blogeja on ihan valtavasti, ja päivä päivältä valkenee totuus miten epäkiinnostava minä ja elämäni olen. (Enkä vieläkään osaa kirjoittaa teknisesti, lyhyesti ja ytimekkäästi.. >_<)

Päivät on menneet.. vaihtelevasti. olen varpaillani, joulukuu on yleisesti ottaen mennyt "hyvin", mitä "hyvin" sitten ikinä määritellään. Oksentanut vähemmän? Ahminut vähemmän? Syönyt vähemmän? Liikkunut enemmän? Suorittanut enemmän? Cheeeeck x5. Jos kehun vointiani muille kuin Poikaystävälle niin pelkään kaikkien olettavan että syömisvamot on nyt selätetty, ahdistukset kuopattu, unet nukuttu ja masennukset maalattu Rachel Rayn kanaviilokkien optimistisella hysteerialla. Että olen vain laiska ja tyhmä, kun kaikki katoaa päästä (paitsi ruoka/ravitsemus) ja tiskirätin nostaminen vaatii suunnatonta suunnittelua, sotanorsuja ja ponnistelua.

Stressi on huomattavasti vähentynyt ja sitä kautta olo virkeämpi, kevyempi.. huojentuneempi? Blackoutteja tulee, unohtelen ruuat uuniin ja asiat ei palaa mieleen. Ilmankos on kevyempi olo jos paikalla on tyhjä preeria, jossa tuuli ulisee ja sellanen risupallo loikkii. Köh. Keväällä muisti pätki etten muistanut tavallisia sanoja, ikääni, missä olin juuri ollut tai mistä viimeksi puhuin.. Siitä peloissani oon kiskonut epätoivon kiilto silmissä pähkinöitä, kookosöljyä, ruusujuurta, lääkesieniä (.. :---D) ja jotain intialaisia ayurvedahihhuli-yrttejä tapellakseni aivojeni toimimattomuutta vastaan.. ehkä ne, vähäiset oppitunnit/rästitöiden laiminlyönti, monipuolisen rajoittunut ruokavalioni, Poikaystävän olkapää ja liikunta on saanut paketin pysymään jotenkuten kasassa. Kiva niin, mutta ärsyttää ettei oma jaksaminen vastaa välillä parempaa mielialaa. Voiko masentunut olla hyvällä tuulella? Virkeä vaikka tiskirätin nostaminen tarvitsee pitkäjänteistä suunnittelua, ponnistelua ja sotanorsuja? Asdsfgf?

No comments:

Post a Comment

HUOM ole kiltti ja käytä jotain nimimerkkiä anonymous-sijasta, että eri vastaajat erottuisivat. Vastaan kommentteihin tähän samaan boksiin. :) Ethän kommentoi vain mainostaaksesi omaa saittiasi. Kiits. Nyt haluan kuulla jokaisen ajatuksesi, hyvät ja pahat. Avautuminen on sallittua, ellei jopa suotavaa ♥