Tuesday, August 02, 2016

Kesäkuulumisia

En kirjoittanut viime kuussa mitään, ei ollut oikeastaan päivitettävää. Olen ollut kesällä paljon kipeänä että väsynyt kesätöistä, ja kaikki vapaa-aika on oikeastaan mennyt omia projekteja tehden. Iltaisin olen niin väsynyt etten jaksa edes pelata tai istua koneella, vaan makaan sohvalla ja nollaan aivoja jonkun TV-sarjan parissa.

Päivät menee kamalaa vauhtia, oikeastaan vaan aamuisin saan hiljentyä ja viettää omaa aikaa: syödä rauhassa aamupalaa, juoda 2 kuppia kahvia, tarkistaa sähköpostin, meikata ja laittautua valmiiksi, tarkistaa kalenteri ja kirjoittaa päivistäni ylös.

Saan välillä hätähepuleita, jolloin olen ahdistunut, levoton tai aivan raivoissani itseinhosta, mutta muuten kuuluu hyvää. Painoa on aivan liikaa ja se ei millään halua laskea, joka soluni on muuttunut rasvaksi, mutta paljon väsyneenä ja sairastellessa on ollut hankala pitää yllä motivaatiota liikkua. Olen ollut 2 kertaa kovassa flunssassa ja poistattanut viisauden hampaitani, syki siinä sitten.

Olen viettänyt jonkin verran aikaa ystävieni seurassa, ja herännyt siihen miten ihania ihmisiä minulla on ympärilläni. Olen mm. tutustunut poikaystäväni kaveripiiriin, jota aluksi kovasti jännitin. Ulos lähteminen tuntuu yhä ajoittain hankalalta. Olen silti aina aika iloinen että olen mennyt ystävieni luo, vaikka aluksi olisi tuntunut miten pahalta. Minulta on monesti kyselty miksi olen niin hiljainen tai erilainen, mutta olen oikeasti ollut vain tosi väsynyt tämän kesän. Yhtenä kertana kirjaimellisesti nukahdin kahvin jälkeen sohvalle. Arvostan niitä kavereitani joiden seurassa saan silloin vain olla ilman että tarvitsee pelätä loukkaavansa toista.

Toivottavasti teillä on ollut hyvä kesä tähän asti.

No comments:

Post a Comment

HUOM ole kiltti ja käytä jotain nimimerkkiä anonymous-sijasta, että eri vastaajat erottuisivat. Vastaan kommentteihin tähän samaan boksiin. :) Ethän kommentoi vain mainostaaksesi omaa saittiasi. Kiits. Nyt haluan kuulla jokaisen ajatuksesi, hyvät ja pahat. Avautuminen on sallittua, ellei jopa suotavaa ♥